wynik

10 wrz 2017

MOJA PIERWSZA KSIĄŻKA // Szepty - Chłopiec ze snów



Witajcie, moi Drodzy Czytelnicy!

            Chciałbym Was wszystkich poinformować, że wydaję amatorsko moją pierwszą książkę, którą będziecie mogli posiadać w wersji papierowej!
            Książka niesie tytuł Szepty – Chłopiec ze snów i możecie ją już zamawiać w PRZEDSPRZEDAŻY na stronie www.book-self.pl
              Swego czasu był dostępny cały e-book, ale tym razem możecie postawić powieść na półce! 
            Przedsprzedaż trwa do 20 września 2017, a osoby, które zamówią książkę do tego czasu, dostaną darmowo e-book oraz specjalną przypinkę. Następnie, 20 września, zaczniemy rozsyłać do Was egzemplarze książek :)
            






            Będę bardzo wdzięczny za Wasze wsparcie! Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało, a postaram się Wam pomóc!
            Dodatkowo, pragnę Was zaprosić na oficjalną stronę serii Szepty:
             https://seriaszepty.tumblr.com/

            Do poczytania!

3 komentarze:

  1. Witam,
    Książka już zakupiona i czekam, aż będę mogła ja umieścić na półce z innymi :-)
    Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś wydać w wersji papierowej Wilczy Gryz, bo to opowiadanie jest bardzo bliskie memu sercu.
    I jeszcze a propos Chłopca ze snów, miej świadomość, że uszcześiwiłeś mnie możliwością wzbogacenia mojego zbioru książek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupione, niecierpliwie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja książka już dotarła :)
    Teraz tylko zacząć czytać

    OdpowiedzUsuń